В мире тайн и чудес истории
ЗНО-онлайн
Меню сайта
Категории раздела
Мои файлы [7]
История Украины
Украина
Чудеса мира
Образование+web
Фото
Главная » Файлы

Всего материалов в каталоге: 6
Показано материалов: 1-6

Особистісно зорієнтований підхід—спрямованість навчально-виховного процесу на взаємодію і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства у навчанні
компетентнісний підхід- спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів, якими є ієрархічно підпорядковані ключова, загальнопредметна і предметна (галузева) компетентності;
Мои файлы | Просмотров: 474 | Загрузок: 0 | Добавил: landish_77 | Дата: 24.12.2013

Якої типології уроків варто дотримуватися в умовах реформування шкільної історичної освіти
Урок - це
ОСНОВНА ОДИНИЦЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ, ЧІТКО ОБМЕЖЕНУ ЧАСОВИМИ РАМКАМИ (45 ХВИЛИН), ПЛАНОМ РОБОТИ ТА СКЛАДОМ УЧНІВ
Урок поєднує такі компоненти навчального процесу як мета, зміст, засоби навчання, взаємодію учнів і вчителя
Мои файлы | Просмотров: 429 | Загрузок: 19 | Добавил: landish_77 | Дата: 23.12.2013

Як працювати з джерелом?[color=red]
Важливо пам’ятати, вони не є лише ілюстраціями до тексту. Вони також самостійні джерела, які надають інформації не менше, а інколи навіть і більше, ніж текст.
Мои файлы | Просмотров: 914 | Загрузок: 32 | Добавил: landish_77 | Дата: 23.12.2013

Інструкція розроблена на основі ДНАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці»,ДНАОП 0.00-8.03-93 «Порядок опрацювання та затвердження власником нормативних актів про охорону праці, що діють на підприємстві», з урахуванням Типового положення про порядок проведення навчання з питань охорони праці, затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511.
Інструкція з безпеки життєдіяльності вчителя історії поширюється на всіх учителів історії під час проведення навчальних занять, виховних заходів та поза навчальних занять з предмета.
Мои файлы | Просмотров: 857 | Загрузок: 0 | Добавил: landish_77 | Дата: 23.12.2013

Атестація педагогічних працівників– це система заходів, спрямована на всебічне комплексне оцінювання їх педагогічної діяльності, за якою визначаються відповідність педагогічного працівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюється кваліфікаційна категорія, педагогічне звання.
1.3. Метою атестаціїє стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності, розвитку творчої ініціативи, підвищення престижу й авторитету, забезпечення ефективності навчально-виховного процесу.
1.4. Основними принципами атестації є відкритість та колегіальність, гуманне та доброзичливе ставлення до педагогічного працівника, повнота, об’єктивність та системність оцінювання його педагогічної діяльності.
Мои файлы | Просмотров: 460 | Загрузок: 0 | Добавил: landish_77 | Дата: 23.12.2013

Конспект уроку, план уроку, методична розробка...
 Це святая святих, це творча лабораторія учителя, це плід його дерзань і терзань, це те, що може народитися несподівано, а може вимучуватися безсонними ночами, під час роботи, в тиші кабінету або метушні громадського транспорту. За роки роботи "в засіках" учителя скупчується велика кількість корисних матеріалів: картки і таблиці, наочність, цілі гори різноманітних тестів, контрольних робіт. Конспект уроку - це предмет підвищеного інтересу адміністрації, це те, чим ми ділимося з колегами, що обговорюємо, аналізуємо, оцінюємо. Деякі учителі обговорюють - а чи потрібний конспект уроку? Адже майже ніколи не вдається провести урок так, як замислював. Ну і що. Конспект все-таки потрібний. Це ноти, що дозволяють імпровізацію, це опора, основа, фундамент майбутньої будівлі під назвою "урок".

Конспекти і плани ми складаємо в портфоліо, у свою методичну скарбничку. Вони змінюються рік від року, живуть і ростуть разом з нами. Але коли ми виношуємо нову ідею, готуємо новий конспект, нам необхідно буває вивчити досвід колег, подивитися, а як це роблять вони, як вони вивчають цю тему. Методична лабораторія учителя - це і портфоліо, яке наочно показує рівень професіоналізму, це і набір універсальних інструментів, які будь-якої хвилини прийдуть на виручку при підготовці до уроку, а іноді це ще і палочка-выручалочка, якою можна скористатися в нестандартній ситуації, що виникла на уроці.

Відкриваємо для колег нашу методичну скарбничку з розробками уроків, презентацій, робочих програм по історії. Ласкаво запрошуємо!
Мои файлы | Просмотров: 370 | Загрузок: 0 | Добавил: Olga_Bratischenko | Дата: 20.12.2013 | Комментарии (0)

Наш опрос
Любите ли вы путешествовать?
Всего ответов: 12
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2024Сделать бесплатный сайт с uCoz